Starkare varumärke och smart kommunikation i en digital värld


föreläsning, kurs, utbildningi göteborgsociala medier

Välkommen på twitter-kurs 16 januari

måndag, 7 januari, 2013

Twitter kan med fördel användas som ett effektivt arbetsverktyg för dig som vill hålla koll på nyheter, omvärldsbevaka, nå ut med information och nätverka. Som konsult kan du till exempel bygga ditt personliga varumärke och som marknadsförare kan du löpande samla in värdefull information från omgivningen. Och oavsett vad du arbetar med finns möjlighet att bygga upp nätverk som både kan inspirera och ge nya kunskaper.

Har du provat Twitter, men ännu inte riktigt fått kläm på nyttan? Då rekommenderar vi vår Twitter-utbildning nästa vecka. Onsdag 16 januari kör vi. Varmt välkommen!

Läs mer om utbildningen här (och missa inte chansen att gå 2 för 1!)

RELATERAT INNEHÅLL


6 kommentarer till “Välkommen på twitter-kurs 16 januari”

  1. Kreafon säger:

    Twitter-kurs hos Kreafon nästa vecka. Välkomna! http://t.co/fz4j7pxP

  2. Nordic Medical Advis säger:

    Twitter-kurs hos Kreafon nästa vecka. Välkomna! http://t.co/fz4j7pxP

  3. Lena Leigert säger:

    Sprid till era sällantwittrande kollegor :) #gbgftw #socialamedier RT @kreafon: Twitter-kurs nästa vecka. Välkomna! http://t.co/toV49K6q

  4. Lena Welander säger:

    Sprid till era sällantwittrande kollegor :) #gbgftw #socialamedier RT @kreafon: Twitter-kurs nästa vecka. Välkomna! http://t.co/toV49K6q

  5. Hanna Wallgren säger:

    Twitter-kurs hos Kreafon nästa vecka. Välkomna! http://t.co/fz4j7pxP

  6. Lena Leigert säger:

    Gå 2 för 1 på Kreafons twitterutbildning nästa vecka: http://t.co/toV49K6q

Det är inte längre möjligt att lämna kommentarer på denna bloggpost.

Kontakta Kreafon!

Är du intresserad av konsultation eller utbildning, eller vill veta mer om Kreafons tjänster och böcker? Slå en signal på 031-708 99 25, eller använd formuläret nedan så kontaktar vi dig inom kort. Behöver du support för t.ex Instagram och Facebook ber vi dig att kontakta dessa företag direkt. Tyvärr har vi inte möjlighet att ge support i enskilda ärenden.