Starkare varumärke och smart kommunikation i en digital värld


internkommunikationKreafon kommunikationsbyråvarumärke & strategisk kommunikation

Lyckas med varumärkesarbetet

måndag, 18 mars, 2013

”Grunden för ditt varumärke är med andra ord summan av alla upplevelser med dina produkter och tjänster, vilket tar oss tillbaka till underrubriken: Att hålla det man lovar. Och lova det man kan hålla.” Lina Nielsen, kursdeltagare Framgångsrikt Varumärke.

För några veckor sedan var det återigen dags för Kreafons populära varumärkesutbildning, Framgångsrikt varumärkesarbete. Påbyggnadsdagen om strategi och implementering hade premiär och det visade sig vara mycket lyckat. Att formulera en varumärkesplattform behöver inte vara så svårt – men hur får man det att hända?

Implementering, aktivering, att leva varumärket… kärt barn har många namn. En engagerad ledning och implementering tycks vara de största utmaningarna, för både företag och offentliga verksamheter. Kursdagarna bjöd på många intressanta diskussioner och deltagarna fick en gedigen verktygslåda med sig hem.

I Hammer & Hanborgs blogg delar kursdeltagaren Lina Nielsen med sig av sina reflektioner efter utbildningen – Lyckas med varumärkesarbetet.

Funderar ni på strategier för och implementering av varumärket? Hör av dig till Kreafon så arbetar vi tillsammans med er fram hållbara strategier och fungerande handlingsplaner. Intresserad av Kreafons varumärkesutbildning? Utbildningen återkommer i höst (förbokning rekommenderas).

RELATERAT INNEHÅLL


Comments are closed.

Kontakta Kreafon!