Starkare varumärke och smart kommunikation i en digital värld


guider & tipsKreafonbokensociala medier

Ny guide! Kommentarer i sociala medier

fredag, 11 november, 2016

guide_kommentarer

Kommentarer i sociala medier. Det är liksom ett kapitel för sig. Men ett kapitel som inte riktigt funnits i mina tidigare böcker, utan ett ämne som jag (Lena) istället berört lite här och där. Så nu var det dags att samla ihop alla erfarenheter och goda råd!

I mitt jobb vägleder jag kommunikatörer, marknadsförare och social media managers i både företag och offentliga verksamheter. Jag coachar kommunikationsavdelningar inför krissituationer och arbetar med kundservice och bemötande i digitala kanaler.

Under årens lopp har jag själv bemött kommentarer av både det ena och det andra slaget. Därför vet jag att det är en utmaning att möta alla människor ”där ute”. Jag vet att det är en konst att vid varje tillfälle leverera rätt svar (och att det ibland blir fel).

Nu har jag samlat mina svar på alla funderingar, frågor och farhågor som jag träffat på i mitt jobb. Resultatet blev guiden Kommentarer i sociala medier – så bemöter du gnällspikar, troll och alla underbara kunder.

Jobbar du med sociala medier och kundtjänst i digitala kanaler kan jag verkligen rekommendera denna guide! Den kommer garanterat att göra ditt jobb både enklare och roligare :)

 

Läs mer och beställ i Kreafonbutiken!
Foto: Kreafon

RELATERAT INNEHÅLL


Comments are closed.