Starkare varumärke och smart kommunikation i en digital värld


guider & tips

Kundtjänst i sociala medier

torsdag, 15 december, 2016

kommentarer_i_sociala_medier_630

Digitalt i all ära, men det är något visst med nytryckta trycksaker! Inte minst doften :)

Häromdagen anlände vårt nya tillskott Kommentarer i sociala medier – så bemöter du gnällspikar, troll och alla underbara kunder.

Det här är en guide för alla er som jobbar med någon form av kundtjänst i sociala medier och digitala kanaler. Att svara på kommentarer i sociala medier är inte lätt alla gånger, och ni har ett fantastiskt viktigt jobb!

Med denna guide vill vi göra din arbetsdag både enklare och roligare. Beställ ditt ex i Kreafonbutiken.

RELATERAT INNEHÅLL


Comments are closed.

Det är inte längre möjligt att lämna kommentarer på denna bloggpost.

Kontakta Kreafon!

Är du intresserad av konsultation eller utbildning, eller vill veta mer om Kreafons tjänster och böcker? Slå en signal på 031-708 99 25, eller använd formuläret nedan så kontaktar vi dig inom kort. Behöver du support för t.ex Instagram och Facebook ber vi dig att kontakta dessa företag direkt. Tyvärr har vi inte möjlighet att ge support i enskilda ärenden.