Starkare varumärke och smart kommunikation i en digital värld


digital kundserviceguider & tipssociala medier

Mera kundservice i sociala medier

onsdag, 11 oktober, 2017

kundservice_socialamedier

Apropå kundservice i sociala medier. I senaste numret av tidningen Driva Eget finns en intervju med mig där jag pratar om att bemöta kommentarer i sociala medier. In och läs! :)

Foto: Skärmdump Driva Eget

RELATERAT INNEHÅLL


Comments are closed.

Det är inte längre möjligt att lämna kommentarer på denna bloggpost.

Kontakta Kreafon!

Är du intresserad av konsultation eller utbildning, eller vill veta mer om Kreafons tjänster och böcker? Slå en signal på 031-708 99 25, eller använd formuläret nedan så kontaktar vi dig inom kort. Behöver du support för t.ex Instagram och Facebook ber vi dig att kontakta dessa företag direkt. Tyvärr har vi inte möjlighet att ge support i enskilda ärenden.