Starkare varumärke och smart kommunikation i en digital värld


digital kommunikation & digital marknadsföringföreläsning, kurs, utbildningplatsvarumärke & platsmarknadsföringsociala medier

Att marknadsföra platser och upplevelser

torsdag, 22 mars, 2018

marknadsfora_platser_630

Under flera år har Kreafon haft interna utbildningar och workshops på uppdrag av företag och organisationer inom besöksnäringen. Nu vill vi låta ännu fler ta del av detta :)

Därför håller vi öppna inspirationsdagar 2-3 september 2018 – för alla som jobbar med att marknadsföra platser och upplevelser.

Innehållet är särskilt komponerat för dig som arbetar med marknadsföring på till exempel turistbyrå, destinationsbolag, hotell, besöksmål, centrumförening, restaurang, museum, turistattraktion eller liknande.

Ta chansen att bli en ännu bättre marknadsförare, få koll på det digitala – och ladda batterierna i en fantastisk miljö. Under två dagar får du massor av smarta tips på hur du med enkla medel lyfter er digitala marknadsföring – utan att behöva lägga massvis med pengar på omfattande produktioner och reklambyråer.

Platsmarknadsföring, content marketing, Instagram, influencer marketing och mycket annat står på schemat. Dagarna är intensiva, kvällen desto mer avkopplad. Promenera längs stranden, ta ett kvällsdopp i havet eller njut av spa. Havet är närmaste granne och vi håller till på lyxiga Falkenberg Strandbad i Halland.

Efter två dagar med föreläsningar och workshops i kombination med havsbris, god mat och rofylld miljö återvänder du hem full av energi och nya idéer. Du får en garanterat bra start på hösten!

Nyfiken? Läs mer och boka plats här! »

Foto: Bildarkiv, Kreafon

RELATERAT INNEHÅLL


Comments are closed.

Det är inte längre möjligt att lämna kommentarer på denna bloggpost.

Kontakta Kreafon!

Är du intresserad av konsultation eller utbildning, eller vill veta mer om Kreafons tjänster och böcker? Slå en signal på 031-708 99 25, eller använd formuläret nedan så kontaktar vi dig inom kort. Behöver du support för t.ex Instagram och Facebook ber vi dig att kontakta dessa företag direkt. Tyvärr har vi inte möjlighet att ge support i enskilda ärenden.