Starkare varumärke och smart kommunikation i en digital värld


digital kundserviceguider & tipsKreafon kommunikationsbyråsociala medier

Att bemöta kommentarer i sociala medier

onsdag, 27 mars, 2013

Kul att så många uppmärksammat och använder vår svarskarta! Igår kom en ny laddning av tryckta affischer.

Svarskartan är en guide för att besvara och bemöta kommentarer i sociala medier, till exempel på Facebook. Den finns både i digitalt format och som tryckt affisch att sätta upp på väggen. Passar bra hos kundtjänst eller på kommunikationsavdelningen :)

Foto: Kreafon

RELATERAT INNEHÅLL


Comments are closed.

Det är inte längre möjligt att lämna kommentarer på denna bloggpost.

Kontakta Kreafon!

Är du intresserad av konsultation eller utbildning, eller vill veta mer om Kreafons tjänster och böcker? Slå en signal på 031-708 99 25, eller använd formuläret nedan så kontaktar vi dig inom kort. Behöver du support för t.ex Instagram och Facebook ber vi dig att kontakta dessa företag direkt. Tyvärr har vi inte möjlighet att ge support i enskilda ärenden.