Starkare varumärke och smart kommunikation i en digital värld


i göteborgvarumärke & strategisk kommunikation

Vision och affärsmål är inte samma sak

torsdag, 16 januari, 2014

vision450

Läckra visioner ger engagerade medarbetare. Och motiverade människor är det lättare att uträtta storverk tillsammans.

Engagemang och motivation är viktiga förutsättningar för att utveckla starka varumärken. Men hur formulerar man egentligen en begriplig vision? En vision som motiverar? Och varför är inte ett mätbart affärsmål detsamma som en vision? Det, och mycket annat, tittar vi närmare på varumärkeskursen.

Nu är det sista chansen för dig som vill gå varumärkesutbildningen i Göteborg (enda tillfället nu i vår). Läs mer och anmäl dig här. Välkommen!

Foto: Bildarkiv, Kreafon

RELATERAT INNEHÅLL


Comments are closed.

Det är inte längre möjligt att lämna kommentarer på denna bloggpost.

Kontakta Kreafon!

Är du intresserad av konsultation eller utbildning, eller vill veta mer om Kreafons tjänster och böcker? Slå en signal på 031-708 99 25, eller använd formuläret nedan så kontaktar vi dig inom kort. Behöver du support för t.ex Instagram och Facebook ber vi dig att kontakta dessa företag direkt. Tyvärr har vi inte möjlighet att ge support i enskilda ärenden.