Starkare varumärke och smart kommunikation i en digital värld


föreläsning, kurs, utbildningsociala mediervarumärke & strategisk kommunikation

Varumärke, twitterkurs, socialtjänst med mera

torsdag, 3 april, 2014

vinnandewebb

skara

socialamedier_socialtjanst

stockholm

socialamedier_stockholm

twitterkurs_stockholm

twitterkurs_stockholm2

twitterkurs_stockholm3

Förra veckan var en minst sagt intensiv vecka! Kanske kreafon-rekord i antalet föreläsningar, utbildningar och workshops på en vecka. Vi var bland annat i Skara, Göteborg och Stockholm.

Lena var kursledare för en kursdag på Vinnande webb, en utbildning för (enmans-)företagare i Göteborg med omnejd. Den går även att gå på distans.

I Stockholm höll vi en workshop för socialsekreterare på temat sociala medier och familjehem, med fokus på rekrytering av familjehem, en fråga som vi arbetat med sedan några år tillbaka. Över huvudtaget är socialtjänst och sociala medier ett mycket intressant område.

I Stockholm höll vi även Kreafons twitterkurs för första gången, riktigt roligt, i fräscha lokaler och med strålande sol utanför fönstren! Härliga lokaler på Nordic Light Hotel, mycket uppskattade av kursdeltagarna. Likaså lunchen, så mycket mat! Känns verkligen bra att få komma tillbaka hit igen i slutet av april när vi håller kursen ”Varumärket i kommunen” i Stockholm.

SÅ roligt att alla som går twitterkursen verkar få en wow-upplevelse! Både VD:ar, kommunikatörer och pressekreterare: ”Jahaa, kan man använda Twitter såhär?!”

Se kommande twitterkurser här. (Om du jobbar inom Västra Götalandsregionen kan du gå kursen i juni i Göteborg. Se VGR:s Konferens- och utbildningscentrums kursprogram.)

Foto: Kreafon

RELATERAT INNEHÅLL


Comments are closed.

Det är inte längre möjligt att lämna kommentarer på denna bloggpost.

Kontakta Kreafon!

Är du intresserad av konsultation eller utbildning, eller vill veta mer om Kreafons tjänster och böcker? Slå en signal på 031-708 99 25, eller använd formuläret nedan så kontaktar vi dig inom kort. Behöver du support för t.ex Instagram och Facebook ber vi dig att kontakta dessa företag direkt. Tyvärr har vi inte möjlighet att ge support i enskilda ärenden.