Starkare varumärke och smart kommunikation i en digital värld


entreprenörskap, företagande, näringslivmarknadsföring & reklamsociala medier

Traditionella vs nya marknadsföringskanaler

tisdag, 27 maj, 2014

driftig

“I takt med att de sociala medierna blir fler och växer har vi en tendens att glömma bort att prata om de traditionella marknadsföringskanalerna. Jag menar, bara det faktum att det kallas ”traditionella marknadsföringskanaler” gör nog att många drar sig från att använda dem.”

Hanna har skrivit en artikel på Driftig om gamla och nya marknadskanaler och vad vi inte får glömma bort. Klicka här för att läsa hela artikeln.

Foto: Skärmdump Driftig.nu

RELATERAT INNEHÅLL


Comments are closed.

Det är inte längre möjligt att lämna kommentarer på denna bloggpost.

Kontakta Kreafon!

Är du intresserad av konsultation eller utbildning, eller vill veta mer om Kreafons tjänster och böcker? Slå en signal på 031-708 99 25, eller använd formuläret nedan så kontaktar vi dig inom kort. Behöver du support för t.ex Instagram och Facebook ber vi dig att kontakta dessa företag direkt. Tyvärr har vi inte möjlighet att ge support i enskilda ärenden.