Starkare varumärke och smart kommunikation i en digital värld


digital kommunikation & digital marknadsföringföreläsning, kurs, utbildningsociala medier

Att möta kunderna i sociala medier – kurser i maj

fredag, 5 april, 2019

kurs_socialamedier

Det är en konst att möta kunder i digitala kanaler! Risken för missförstånd är stor när röstläge och kroppsspråk saknas. Och vad svarar man egentligen på beska kommentarer?

I maj håller vi tre intressanta kurser för dig som vill kommunicera ännu bättre i sociala medier och andra digitala kanaler:

Skapa innehåll för Linkedin – 3 maj (Göteborg)
Stärka arbetsgivarvarumärket, rekrytera, nå ut med företagsnyheter… Det finns många goda anledningar att vara på Linkedin! Efter denna kurs blir er linkedinsida ännu mer givande, och du kan använda Linkedin på bästa sätt för att uppnå era affärsmål. Läs mer & boka plats »

Kundservice i digitala kanaler – Så bemöter du gnällspikar, troll och alla underbara kunder – 17 maj (Göteborg)
En heldag om kundmötet i digitala kanaler. Sociala medier och andra digitala kanaler erbjuder många möjligheter för kundtjänst, support och service! Läs mer & boka plats »

Att skriva för sociala medier – Konsten att skapa engagemang och bemöta kommentarer – 22 maj (Göteborg)
Hur skriver man ”rätt”? Och hur svarar man på jobbiga kommentarer? På denna kurs får du praktiska råd och användbara metoder som hjälper dig att utveckla ditt skrivande, oavsett var du befinner dig idag. Teori varvas med skrivövningar och diskussioner. Läs mer & boka plats »

Vill ni hellre ha företagsintern utbildning på plats hos er? Vår kundservice-utbildning passar exempelvis bra som kompetensutveckling för en hel avdelning. Kontakta oss på info@kreafon.se eller 031-708 99 25 så berättar vi mer.

Foto: Kreafon

RELATERAT INNEHÅLL


Comments are closed.

Det är inte längre möjligt att lämna kommentarer på denna bloggpost.

Kontakta Kreafon!

Är du intresserad av konsultation eller utbildning, eller vill veta mer om Kreafons tjänster och böcker? Slå en signal på 031-708 99 25, eller använd formuläret nedan så kontaktar vi dig inom kort. Behöver du support för t.ex Instagram och Facebook ber vi dig att kontakta dessa företag direkt. Tyvärr har vi inte möjlighet att ge support i enskilda ärenden.