Starkare varumärke och smart kommunikation i en digital värld


digital kundserviceföreläsning, kurs, utbildningguider & tips

Uppstart och nytryck

torsdag, 8 augusti, 2019

lenaleigert

bok_kundservice

Dags att kicka igång så smått efter semestern! Det gör vi med ett nytryck av den ”gamla” godingen Kommentarer i sociala medier. Bemötande och kundservice i sociala medier är alltid lika aktuellt . Superkul att boken är så populär! :)

Längre fram i höst håller vi kursen Kundservice i digitala kanaler (chattar, sociala medier, mail etc). Göteborg i oktober och Stockholm i december. Eventuellt ett extrainsatt datum i september också. Hör av dig till info@kreafon.se för mer info. Kursen vänder sig till kundtjänstmedarbetare och alla andra som vill lära sig mer om bemötande och service i sociala medier och andra digitala kanaler.

Och nu! Ska jag återgå till att försöka minnas allt jag borde göra så här efter semestern. Semestern har varit bra när huvudet är ”tomt” ;) Hoppas ni också haft en bra sommar!

Foto: Kreafon

RELATERAT INNEHÅLL


Skriv en kommentar/fråga

Kommentera gärna! Skriv "anonym" i namnfältet om du vill vara anonym. Din e-post blir inte synlig för andra än bloggens administratörer. Vi förhandsgranskar alla kommentarer, därför kan det ta en stund innan din kommentar blir synlig. Olämpliga kommentarer (kränkningar, spam o.dyl) publiceras inte.

Kontakta Kreafon!

Är du intresserad av konsultation eller utbildning, eller vill veta mer om Kreafons tjänster och böcker? Slå en signal på 031-708 99 25, eller använd formuläret nedan så kontaktar vi dig inom kort. Behöver du support för t.ex Instagram och Facebook ber vi dig att kontakta dessa företag direkt. Tyvärr har vi inte möjlighet att ge support i enskilda ärenden.