Starkare varumärke och smart kommunikation i en digital värld


digital kundserviceföreläsning, kurs, utbildninginternkommunikationvarumärke & strategisk kommunikation

Veckan som gick

fredag, 16 augusti, 2019

hiss

Jo jag vet. Selfies är inte min bästa gren. Men alla borde få börja morgonen i en tokorange hiss. En klart upplyftande start på dagen!

Än så länge är hissen orange (det finns en knallgrön också), men det är mycket som förändras i den stora renovering som pågår här i huset. Häromveckan, efter semestern, höll jag på att inte hitta till vårt kontor (!). Allt ser väldigt annorlunda ut och när alla skyltar är borta är det lite klurigt att orientera sig.

Veckan har varit bra. Augusti känns på många sätt känns mer som uppstart och nystart än vad januari gör. Projekt ska sättas igång och idéer poppar upp efter semestern.

Härlig känsla att äntligen få bläddra i rapporten Attraktiv region & kommun. Och jättekul att boken Kommentarer i sociala medier är slut – igen. Eller ja, inte att den är slut, men att få trycka fler. Håll ut, snart finns den att köpa igen :)

Nästa vecka smygstartar ”föreläsarsäsongen”. Jag ser fram emot höstens workshops, utbildningar och föreläsningar! I höst ska jag bland annat till Dalarna, Stockholm och Småland. Varumärke, internkommunikation, sociala medier, kundservice och annat intressant står på schemat.

Men först ett par veckor ”bara” i Göteborg. Och innan dess lite helg!

Foto: Kreafon

RELATERAT INNEHÅLL


Skriv en kommentar/fråga

Kommentera gärna! Skriv "anonym" i namnfältet om du vill vara anonym. Din e-post blir inte synlig för andra än bloggens administratörer. Vi förhandsgranskar alla kommentarer, därför kan det ta en stund innan din kommentar blir synlig. Olämpliga kommentarer (kränkningar, spam o.dyl) publiceras inte.

Kontakta Kreafon!

Är du intresserad av konsultation eller utbildning, eller vill veta mer om Kreafons tjänster och böcker? Slå en signal på 031-708 99 25, eller använd formuläret nedan så kontaktar vi dig inom kort. Behöver du support för t.ex Instagram och Facebook ber vi dig att kontakta dessa företag direkt. Tyvärr har vi inte möjlighet att ge support i enskilda ärenden.